tiistai 28. kesäkuuta 2016

Äitin ja isin kans reissusa sano.


Me oltiin äitin ja isin kans monta päivää ja yötä poissa kotoo. 
Me asuttiin semmossesa hotellissa. Se oli hianoo ku mää pääsin siellä luttaamaan suihkuun, ja äiti oli pakannu mulle mun kastelukannunki mukaan mun omaa reppuuni.


Mein hotellin lähistöllä oli semmone hieno paikka missä me käytiin leikkimässä ja ulkoilemassa. Siellä oli toooooosi isoja puita. Niihin oli laitettu sisälle semmoset leuanvetotangot, mää tykkäsin renkua niissä. 





Siellä oli myöski tooooosi isoja rappuja, mää tein niissä vähä semmosta fittness-porrastreeniä.


 


Myöski kukkia siellä oli, ja ihan tooooooosi paljo. Äiti ei jostain käsittämättömästä syystä kuitenka antanu mun harventaa niitä. Emmää käsitä, sillä o välillä jotai tommosia ihme sääntöjä.




Äiti keksi semmosenki säännön, että tosta sillan kaiteen väleistä ei saanu killua pää edellä tonne puroo. Siitä ois varmaanki iha hyvi päässy sukeltaa, tylsää ku äiti ei antanu mun koittaa.








Yhdellä kujalla kukat oli niin isoja etten määkää ollu iha nii iso. Mää koitin niitäki hiukan harventaa, mut äiti kielsi taas senki. Mää sit koitin lohdutukseks poimia sille yhden kukan.












Mää pääsin ratsastaanki. Mulla on vähä tapana testata tommeset rimpuilutelineet ja ottaa niin kovat vauhdit et äitiä ja isiä alkaa hirvittää, että mää koppaan ottani siinä vauhdissa. En oo kyl kertaakaa vielä kopannu. Äiti sanoo et se se vasta ihme onki.




Ton talon ikkunoissa oli äitin mielestä tommoset hianot luonnonverhot ulkopuolella, ja sitte mun piti mennä tohon seisoon pönöttään että äiti saa siitä kuvia.





Me tultiin ihanaan rantaan ja mää luulin että nyt mää pääsen uimaan, mut eikä mitä, äiti kielsi senki. Kiviä sentää sain heitellä tonne vetee.

 
 

 



Äitillä ja isillä oli mulle tosi hieno yllätys! Ne kerto että me mennään kattoon sorsia! Mää tykkään kattoo Saaraa ja Sorsaa, ja nyt mää sain nähdä ihan oikeita sorsia. Mää siinä hiukan innostuin kaakattaan ittekki. Koko matkan ajaks. Saatika sitte ku niitä alko näkyä! Mää siinä hiukan innostuin syöttäänki niitä, mun eväskekseillä. Oisin halannu ja pussannukki mutta äiti sano ettei saa. Se on aina kieltämässä kaikesta.








Kivoja kesälomareissuja ja lomapäiviä teillekin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti