tiistai 10. marraskuuta 2015

Pyykkituvalta hyvää iltaa!


Äitillä on semmonen tapa, että se laittaa noita märkiä pyykkejä killumaan tommosista telineistä.
Mulla on semmonen tapa, että mää otan niitä sieltä sitä mukaa alas lattialle.



Joskus ku oon oikeen tohkeisani, nii nappaan noihin telineen jalkoihin kii ja vemputan ja sohotan siitä joka suuntaan niin vimmatusti ku vaan hiukanka kerkeen. Siitä äiti ei yhtään tykkää. Se luulee että mää meinaan kaataa sen telineen päälleni! Hah, hölmöyttä! Mä vaan tykkään kattoo ku ne kaikki pyykit heiluu ja hulmuaa.




Äiti yleensä täyttää kaks telinettä kerralla, eka yhden, ja kun se on valmis ja se siirtyy uuden telineen luo, niin mä tarkistan sitä ekaa. Sillä välin äiti täyttelee sitä toista telinettä, sitte se tulee sekottaan mun järjestelyt siihen ekalle telineelle, ja mulla on siinä kohtaa aina sit kova kiiru että ehdin sillä välin saada sen toisen telineen pyykit ojennukseen. Lattialle siis. Välillä mää en malta keskittyä yhteen telineeseen kerrallaan, vaan autan äitiä sitä mukaa järjestään pyykkejä kun se niitä sotkee.



Kylläpä siinä oli mulla taas urakkaa! Ja äiti sano että sillä on ollu vähä kiiruinen ja raskas päivä. 
Hah! Hölmöyttä!

-Pikkuneiti itte-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti